Me anname klientidele võimaluse ostetud toodete sobivuse üle järele mõelda lausa 365 kalendripäeva jooksul (jah - terve aasta!). Tagastades tooted 365 kalendripäeva jooksul saate Te kogu nende toodete eest tasutud raha tagasi (ei mingeid varjatud tingimusi!). Tagastatavate toodete seisukorrale rakenduvad järgmised nõuded:
Kuidas tagastada internetist ostetud mittesobivat toodet?
Toote tagastamine otse kullerile
Oma tarnepartneriga, kelleks on LP EXPRESS, teeme koostööd vaid ühesuunaliselt: meie lao territooriumilt > kliendi näidatud aadressile. Me ei korralda toodete vastuvõtmist kliendi näidatud kohast, kui toode on ebasobiv või seda ei taheta vastu võtta. Kui olete kullerilt kauba vastu võtnud, saate mittesobiva(d) toote(d) meie lattu tagastada enda valitud viisil (statistika näitab, et kliendid tagastavad kõige tihedamini posti teel) ja enda kuludega 365 kalendripäeva jooksul. Tagastamise kohta lugege täpsemalt ülevalt.
Kui ostsite toote kinke- või sooduskupongiga
Kui kasutasite tellides kinke- või sooduskupongi, ei vahetata kupongi väärtust raha vastu. Seega kui Teile mittesobiv toode sai tellitud kasutades kinke- või sooduskupongi, saate Te tagastatud toote väärtuses (eurodes) valida endale internetipoest ükskõik millise muu toote.
Kingituste ja muude auhindade tagastamine koos tellimustega
Kui soovite saada tagasi täieliku summa tagastatud kaupade eest ja teie tellitud kaupadele oli lisatud kingitusi, tuleb need kingitused tagastada koos tagastatavate kaupadega. Kui soovite säilitada saadud kingitused, lahutatakse üldisest tagastatavast summast nende kingituste väärtus vastavalt selle toote - kingituse hinna - sortimendi järgi. Kui te kahtlete, kas saate kauba endale jätta, võtke meiega ühendust, saates e-kirja aadressile [email protected]
üle 100 000
õnnelikud kliendid
Tallin jne. linnad